Min skole.no

Det finnes mye programvare og digitale løsninger for skoler i Norge. Dette har vært noe av det viktigste for skoler rundt om i Norge det siste året. Av mange mulige løsninger for skoler har Min skole vært brukt ved en del skoler rundt om på Sørlandet.

Hva er min skole?

Min skole er et komplett system for å opprette en nettside for skolen og skape en plattform der elever, lærere og foresatte kan logge på og få tak på informasjon. Dette gjør det enkelt for skolen å gi ut informasjon som elever og foresatte lett kan få tak i når de trenger den.

I tillegg har min skole en mulighet til å sende sms meldinger. Dette er en tilleggstjeneste som noen skoler benytter seg av. Her har du to forskjellige muligheter. Du har en-veis kommunikasjon, altså fra skolen og hjem og du har to-veis kommunikasjon, altså at foreldre også kan svare eller stille spørsmål tilbake.

Hvor kan du finne mer informasjon?

Hvis du trenger mer informasjon kan du lese mer om dette her Min skole.no. Her finner du mer informasjon og du finner brukermanualer. Visste du forresten at min skole har mulighet til å vises som infoskjerm på skolen? Eller at du kan enkelt generere skjemaer for spørreundersøkelser til elever og foreldre.