Hopp til innholdet

Coronatesting i skolen

Flotteste skolen i landet? Fiska skole ligger idyllisk til i Kristiansand, Norges varmeste by. Skolesidene oppdateres daglig med hensyn til siste utvikling innen korona. Med råd og veiledning på sidene vet du hva du har å forholde deg til. Hold avstand og hold deg frisk.

Du trenger ikke lure

Sidene oppdateres hver dag så du alltid har siste nytt. Dermed slipper du å lure på noe og kan selvsagt også ta kontakt om det er noe du ikke forstår på sidene. Hold deg frisk ved å vaske hendene jevnlig og ikke glem å holde god avstand også, da du.

Fortsatt pandemi i Norge. Det er lett å glemme at det ikke er over ennå. Smittetallene vil holde seg høye gjennom høsten så pass på å holde deg frisk ved å holde avstand og vaske hendene ofte. Viktig er det også at du sier ifra så fort du føler deg dårlig.

Fortsatt pandemi

Coronatesting i skolen gjøres fordi det fortsatt er en pandemi. Hver gang folk samles igjen må man regne med utbrudd og det er mange regler å forholde seg til. Hold deg oppdatert ved å lese hjemmesidene som oppdateres minst en gang daglig. Ikke ta sjanser og følg rådene som blir gitt.